اخبار ویژه

استاندار یزد: وعده ‌کاهش بیکاری در یزد را ‌به هیچ‌کس نمی‌دهم

کد خبر : 10290
سه شنبه 19 دی 1396 - 21:16

استاندار یزد با اشاره به ما همه همت خود را مصروف حل این مشکل و کاهش بیکاری می‌کنیم، گفت: وعده چند درصد و چقدر کاهش را به هیچ‌کس نمی‌دهیم.

محمود زمانی قمی ظهر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد با بیان اینکه فرمانداران باید نسبت به مسئله اشتغال دغدغه مند باشند، اظهار داشت: من از هیچ مسئول دستگاهی یک ساعت تأخیر را در این حوزه نمی‌پذیرم زیرا مهم‌ترین مسئله استان و کشور اشتغال است که باید پیگیری‌های دقیق شما را همراه داشته باشد.

استاندار یزد با اشاره به 570 طرح مشخص شده در دستگاه‌های یزد برای ایجاد اشتغال در استان یزد، گفت: تاکنون 43 طرح از این دستگاه‌ها به کارگروه ارائه شده که نشان از بی‌توجهی آن‌ها به این مسئله است که اگر به‌درستی و خوبی پیگیری نشود مستقیماً با مدیران کل دستگاه‌ها تماس گرفته و نسبت به عدم توانایی مدیران مشخص شده در استان به آن‌ها اطلاع می‌دهم.

وی با اشاره به ما همه همت خود را مصروف حل این مشکل و کاهش بیکاری می‌کنیم، افزود: وعده چند درصد و چقدر کاهش را به هیچ‌کس نمی‌دهیم و با همت مردم، دستگاه‌ها و بخش خصوصی که اگر یاد بگیریم با آن رقابت نکنیم بسیاری از کارها را انجام می‌دهیم.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد با تأکید بر اینکه حوزه اشتغال جمعیت تحصیل‌کردگان باید به سمت‌وسوی تکنولوژی‌های روز برود، تصریح کرد: از افرادی که صاحب‌فکر و طرح هستند دعوت می‌کنیم که هر راهنمایی یا طرح جدیدی دارند ارائه کنند که در کارگروه‌ها با همفکری اعضا به کار بگیریم.

زمانی قمی اظهار داشت: گردشگری یکی از حوزه‌های بسیار مهم درزمینهٔ اشتغال است و مزیت‌های هر منطقه و هر بخش در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و به آن پرداخت شود و فرمانداران شهرستان‌ها نیز باید در این زمینه فعالیت داشته باشند و ظرفیت‌های شهرستان‌های خود را اعلام کنند تا با برنامه‌ای دقیق، اشتغال را در آنجا شروع کنیم.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه