اخبار ویژه

اعزام نخستین کاروان راهیان نور بسیج کارگری استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب

کد خبر : 1525
چهارشنبه 5 فروردین 1394 - 12:38

نخستین کاروان خانوادگی راهیان نور پایگاه بسیج کارگری نبی اکرم (ص) استان یزد در تاریخ 25 اسفند ماه 93 به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

این کاروان که متشکل از ۴۰ نفر از بسیجیان سنگ آهن مرکزی ایران و خانواده شان بود، از میدان امامزاده عبدا… بافق به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

 

جانشین پایگاه بسیج کارگری  نبی اکرم (ص) و مدیر روابط عمومی شرکت در خلال آئین بدرقه کاروان راهیان نور در حسینیه امام زاده عبدالله بافق با بیان اینکه راهیان نور بهترین راه برای زنده کردن یاد و خاطره شهدا در دل هاست، گفت: راهی شدن با راهیان نور به این سرزمین های پر خیر و برکت می تواند در ایام آغازین سال نو روح انسان را به طراوت و تازگی معنوی برساند و الگو از آن شهدا میتواند توانایی قدم های ما را برای ساختن ایرانی آباد افزایش دهد.

رضایی پور با اشاره به ایام عزاداری سرور بانوان عالم گفت: راهیان نور سرمایه بزرگی برای انتقال فرهنگ ناب ۸ سال دفاع مقدس  و یک ره آورد الهام بخش و منحصر بفرد انقلاب اسلامی و  ثمره ۸ سال دفاع مقدس است .

وی پس بیان خاطره ای گفت: وقتی از کربلای ایران بازدید میکنید باید به خاطر داشته باشید که نقطه نقطه این مکان مقدس، با خون جوانان ما آبیاری شده است و عزت و اقتدار این نظام از ایثار و جانفشانی شهداست، پس با توجه به ایام فاطمیه قدراین سفر معنوی را بدانید که به کجا و برای چه میروید.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه