اخبار ویژه

اولین استخر ویژه بانوان کارگر مجهز به سیستم ضدعفونی کننده اُزن در یزد افتتاح شد

کد خبر : 4510
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 23:35

اولین استخر ویژه بانوان مجهز به سیستم ضدعفونی کننده اُزن در مجموعه فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران یزد به مناسبت هفته کار و کارگر افتتاح شد

ر مراسم افتتاحیه تجهیز استخر مهتاب به سیستم ضدعفونی کننده اُزن(ویژه بانوان) در مجموعه فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد ،محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:تجهیز اولین استخر اُزن استان یزد،نشان از توجه ویژه به سلامت و رفاه جامعه کارگری می باشد که مزایایی از جمله نابود ساختن باکتری و قارچ در آب،از بین بردن آلودگی های آلی ،کنترل آثاری چون آزار دهندگی کلر روی پوست،بینی و گوش ها را به همراه دارد.

رئیس هیئت امنا مجموعه فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد افزود:اُزن باعث حذف کامل کلر و در بعضی از مراکز باعث کاهش شدید مصرف آن می شود که هزینه نگهداری بالایی دارد،این امر خود هزینه های جاری و ثانویه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد:ایجاد ظرفیت مناسب برای توسعه ورزش بانوان و به خصوص کارگران استان از ضرورت های پیش روی ما می باشد که استخر مهتاب مجموعه فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران نیز با تجهیز به یکی از بهترین سیستم های ضدعفونی کننده آب،زمینه ای برای توسعه رشته ورزشی شنا،ورزش در آب و آب درمانی برای جامعه بزرگ کارگری و مردم استان یزد است.

سپس مسعود شریعتی،مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تبریک هفته کار و کارگر،گفت:برای اولین بار در استان استخر اُزن ویژه بانوان تجهیز شده است که افتتاح این مجموعه در هفته سلامت و کارگر را به فال نیک می گیریم.

شریعتی اظهار داشت:این استخر هدیه ی ارزشمندی است به کارگران و مردم عزیز استان که در نشاط اجتماعی و سلامت جامعه موثر خواهد بود.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه