اخبار ویژه

این تعهد مدیر کارخانه می باشد که باعث ایجاد روحیه بسیجی در کارگران می شود

کد خبر : 2615
دوشنبه 19 مرداد 1394 - 09:34

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد به همراه هیئت همراه از پایگاه شهید زفاک و کارخانه روغن کنجد ثمر اردکان بازدید نمودند.محمد رضا نیک نام در این بازدید بیان داشت:.این تعهد مدیر کارخانه می باشد که باعث ایجاد روحیه بسیجی در کارگران می شود .داشتن روحیه بسیجی باعث می شود که کار را درست انجام دهند و در نتیجه چنین تولید باکیفیتی صورت بگیرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد به همراه هیئت همراه از پایگاه شهید زفاک و کارخانه روغن  کنجد ثمر اردکان بازدید نمودند.

 محمد رضا نیک نام در این بازدید بیان داشت شرکت ثمر یکی از شرکت های منظم و با رعایت کامل مسائل بهداشتی روغن بکر را تولید می نماید که این نشانه مدیریت خوب برادر شیر بند می باشد .

وی ادامه داد عمل کرد خوب پایگاه نشانه مدیریت و خلاقیت  و همکاری مدیر کارخانه می باشد  .این تعهد مدیر کارخانه می باشد که باعث ایجاد روحیه بسیجی در کارگران می شود .داشتن روحیه بسیجی باعث می شود که کار را درست انجام دهند و در نتیجه چنین تولید باکیفیتی صورت بگیرد.

در ادامه مدیر کارخانه بیان داشت تقریبا تمام کارگران این شرکت بسیجی هستند و این پتانسیل باعث شده ما به چنین نتیجه ای برسیم

عبدالله شیربند ادامه داد بسیج شرکت خیلی فعال می باشد و به عنوان مثال ما حلقه های صالحین را هر پنجشنبه صبح به همراه زیارت عاشورا برگزار می کنیم علاوه بر آن برنامه هایی همچون مسابقات فرهنگی ، همایش دجالواره ، مسابقات آشپزی و مسابقات ورزشی را نیز اجرا نموده ایم و همه با همکاری فرمانده پایگاه و بسیج شرکت می باشد.

لازم به ذکر است مجموعه حلوا ارده ثمر اردکان ، با حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) کار خود را در شهرک صنعتی اردکان ، فاز مواد غذایی در زمینی به مساحت 5700 متر مربع و با زیر بنایی بیش از 3000 متر مربع با قابلیت تولیدات دارویی و غذایی آغاز نمود . مجموعه ثمر طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ساخت و تجهیز گردیده است و روزانه بیش از 5000 لیتر روغن بکر کنجد به روش کلدپرس و 5 تن کنجاله کنجد با 40 % پروتئین تولید می کند . روغن تولیدی 100 % خالص و ارگانیک بوده و دارای استاندارد های جهانی می باشد . این مجموعه در حال حاضر بزرگترین تولید کننده روغن بکر کنجد در کشور بوده که ثمره قرنها تلاش و تجربه کویرنشینان است . "ثمر" هم اکنون در بازارهای داخلی و خارجی قابل تهیه می باشد.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه