اخبار ویژه

بازدید از شرکت های سنوپارس و کاشی داریوش سرام و تجلیل از کارگران به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر

کد خبر : 7883
سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 11:41

به مناسبت هفته کارگر به همت بسیج کارگری ،جمعی از مدیران و مسئولین از شرکت های سنو پارس و کاشی داریوش سرام شهرستان تفت بازدید شد.

به مناسبت هفته کارگر  به همت بسیج کارگری ،جمعی از مدیران و مسئولین   از شرکت های سنو پارس و کاشی داریوش سرام شهرستان تفت بازدید شد.

در این دیداراحمد مطهری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار و روسای برخی ادارات و تشکلات کارگری شهرستان تفت به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر از  شرکت های سنوپارس و داریوش سرام بازدید نمودند.

در حاشیه این بازدید فرماندار تفت با ستایش از شغل شریف کارگری اظهار داشت: کارگران نه تنها در عرصه های کار و آبادانی بلکه در همه صحنه های انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس دست به خلق حماسه های ماندگار زده اند که حقیقتا شایسته تمجید است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی افزود: کارگران می توانند در رونق تولید و بالا بردن توان و کیفیت تولیدات داخلی نقش مهمی را بر عهده گیرند و اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور هموار نمایند.  

 در ادامه مطهری با اشاره به اینکه کار و کارگری در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای بر خوردار است، افزود: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند، بی‌شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی بر گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی کارگران است.

در پایان با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از خدمات و تلاش های کارگران واحدهای تولیدی تجلیل به عمل آمد.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه