اخبار ویژه

بازدید مسئول بسیج کارگری و بسیج اصناف استان یزد از شرکت خوش طعم

کد خبر : 8513
دوشنبه 2 مرداد 1396 - 00:27

مسئول سازمان بسیج کارگری و بسیج اصناف استان یزد از شرکت خوش طعم شهرستان تفت بازدید نمودند و مشکلات آن شرکت را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

مسئول سازمان بسیج کارگری  و بسیج اصناف استان یزد از شرکت خوش طعم شهرستان تفت بازدید نمودند و مشکلات آن شرکت را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

علیرضا دهقانی زاده مدیرعامل شرکت بسته بندی مواد غذایی خوش طعم بیان داشت در حال حاضر شرکت به دلیل مشکلات نقدینگی و هزینه های جاری  از جمله قبوض آب ،برق ،دارایی  شرکت تعطیل می باشد.

وی ادامه داد مهمترین راهکار برای رفع این مشکل ها و راه اندازی  مجدد شرکت،بازار مناسب و تخفیفات مالیاتی می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان بیان داشت مشکلات اخیر بعضی از واحد های تولیدی نداشتن بازار مناسب می باشد و بسیج باید با همفکری مسئولین در سراسر کشور به حداقل رساندن این مشکل مدیران را یاری نمایند .البته امور مالیاتی استان نیز تخفیفات ویژه ای را برای صنعتباید در نظر بگیرد.

وی ادامه داد مدیران شرکت ها هم باید تلاش کنند که تولیدات باکیفیت به جامعه ارائه نمایند .اگر تولیدات با کیفیت باشند جذب مشتری و بازار بهتر صورت می گیرد.

محمد رضا نیک نام گفت بسیج اصناف در استان می تواند تا بخشی از بازار استان را باهماهنگی اصناف به وجود بیاورد و این با تعاملات بیشتر صورت می گیرد.

در ادامه مسئول بسیج اصناف بیان داشت با تعاملاتی که بین اتحادیه ها و اصناف وجود دارد سعی می شود تا مشکل آن شرکت را در خصوص فروش تولیدات حل نماید

علی اصغر سلمانی گفت اصناف  استان باید  برای فروش محصولات داخلی استان را در اولویت قرار دهند و سفارشات خود را از کارخانه های استان تامین کنند.

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه