اخبار ویژه

بازدید مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد از مجتمع صنعتی معدنی چادرملو

کد خبر : 8117
پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 10:02

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد به اتفاق فرمانده حوزه شهید صدوقی و مسئول منابع انسانی آن حوزه از مجتمع صنعتی معدنی چادرملو بازدید نمودند.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد به اتفاق فرمانده حوزه شهید صدوقی با حضور در پایگاه مجتمع صنعتی معدنی چادر ملو وضعیت پایگاه را مورد بررسی قرار داد و برنامه های سال 96 را به آن پایگاه ابلاغ کرد.

در این دیدار علیرضا زارع مسئول روابط عمومی شرکت و جانشین پایگاه ضمن خیر مقدم گزارشی از فعالیت ها و برنامه های انجام شده را به مسئول سازمان ارائه نمود. سپس هر یک از اعضای شورای پایگاه پیشنهادتی را در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی پایگاه ارائه کردند.

لازم به ذکر است پس از ابلاغ برنامه ها و توجیه اعضای شورای پایگاه مسئول سازمان بسیج کارگری از معدن چادرملو و صنایع مربوطه بازدید نمودند.

شایان ذکر است   میزان تولید سنگ آهن در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو  طی 2 ماهه گذشته  از مرز 1میلیون و 720 هزار تن گذشت و در 2 ماهه اول سال جاری میزان تولید سنگ آهن در مجتمع معدنی چادرملو با رشد 17 درصدی نسبت به برنامه پیش بینی شده به میزان 1میلیون و 723 هزارو 858 تن رسید  که از این مقدار 1 میلیون و 650 هزارو 808 تن آن کنسانتره سنگ آهن خشک و 73 هزارو 50 تن آن سنگ آهن دانه بندی  می باشد .
همچنین طی این مدت  639 هزار و 839 تن گندله آهن در مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده که افزون بر 90 درصد از برنامه پیش بینی شده  جلو تر است . یاد آوری می شود قرار است تا پایان امسال ظرفیت تولید کارخانه گندله سازی به مرز 4 میلیون تن برسد .
بر اساس طرح توسعه این واحد، که بدون توقف خط تولید، بصورت تدریجی صورت می گیرد، سال گذشته از 3 میلیون 400 هزار تن به 3 میلیون و 600 هزارتن رسید و طبق برنامه ریزی انجام شده و تا پایان امسال نیز رکورد  4 میلیون تن را خواهد شکست

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه