اخبار ویژه

بسیج یک حرکت اجتماعی و سازمان یافته است

کد خبر : 1636
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 19:16

مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفا ه اجتماعی استان یزد در جلسه ستاد کنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان یزد :بسیج یک حرکت اجتماعی و سازمان یافته است که در کشور ما به عنوان یک نهاد بزرگ همواره در حفظ امنیت و ارزش ها تلاش بی نظیر داشته و شهدای این سنگر نیز نشان بارز از خودگذشتگی و ایثار می باشند.

به مناسبت روز بسیج کارگری،کنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان یزد،8 اردیبهشت ماه سال جاری با هدف مردمی شدن بزرگداشت مقام والای شهیدان برگزار خواهد شد.

نشست ویژه با موضوع برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان یزد با حضور محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،جناب سرهنگ استادی  معاون اجرایی سپاه الغدیر،حبیب الله کارگر،مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای و رئیس مجمع بسیج کارگری ،محمد رضا نیکنام، رئیس بسیج کارگری و احمد علی دشتی پور، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان یزد در سالن تلاش این اداره برگزار شد.

محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی و رئیس ستادکنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان یزد، در این جلسه گفت:مقام  والای شهدا همواره قابل نکوداشت و برای تمام اقشار جامعه دارای ظرفیت الگوسازی می باشد.

ریاحی افزود:بسیج یک حرکت اجتماعی و سازمان یافته است  که در کشور ما به عنوان یک نهاد بزرگ همواره در حفظ امنیت و ارزش ها تلاش بی نظیر داشته و شهدای این سنگر نیز  نشان بارز از خودگذشتگی و ایثار می باشند.

در ادامه محمدرضا نیکنام، دبیر ستاد کنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان یزد،با تاکید بر اینکه باید یادواره ای درخور شان شهدای کارگر برگزار نماییم، گفت:خوشبختانه امسال با خرد جمعی و تلاش ویژه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ؛آمار دقیق و منسجمی از شهدای کارگر در استان جمع آوری شده است .

نیکنام گفت:9 اردیبهشت مصادف با روز بسیج کارگری،فرصتی است برای تجدید میثاق با مقام کارگران بسیجی که در دوران دفاع مقدس همواره دوش تا دوش دیگر اقشار جامعه به دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های امام (ره) پرداختند.

در این جلسه محل برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان یزد،برگزاری نمایشگاه کتاب،رو نمایی از تمبر ،یادنامه شهدا پیشنهاد و    تصمیم هایی در این باره اتخاذ گردید.

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه