اخبار ویژه

به مناسبت هفته بسیج ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدو هیئت همراه با حضور درسازمان بسیج کارگری هفته بسیج را به مسئول آن سازمان تبریک گفتند.

کد خبر : 6287
شنبه 6 آذر 1395 - 14:27

به مناسبت هفته هفته بسیج ،دکتر ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه ،به دیدار مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد رفتند و با اهدای لوح سپاس و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور و بخصوص شهیدان بسیجی از خدمات سازمان بسیج کارگری استان یزد تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر ریاحی، تشکل بسیج را که یادگار ارزنده امام راحل و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است یک فرصت ارزشمند برای حل مشکلات جامعه هدف دانست و یادآور شد: سازمان قدرتمند بسیج می تواند با تشکیل کارگروه های تخصصی بسیاری از مشکلات فعلی جامعه هدف را برطرف سازد.

وی با اشاره به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است افزود: اقتصاد مقاومتی یک روش کار هست و نه یک شعار ، پس باید برنامه ریزی درست انجام داد تا ازاین فرصت برای رفع مشکلات اقتصادی و ترویج و توسعه اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

در این دیدار محمدرضا نیکنام مسئول سازمان بسیج کارگری یزد، ضمن  قدردانی از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از بسیج کارگری به  عنوان بازوی حمایتی در انجام فعالیت‌های فرهنگی نام برد که دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب را سرلوحه کارها قرار داده و در جهت  تحقق منویات مقام معظم رهبری از  هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی ادامه داد: گستره بسیج شامل 21 قشر می باشد که همه آنها در تحقق منویات مقام معظم رهبری به عنوان مشاور و بازوی ادارات مرتبط بوده و بسیج کارگری نیز در موارد مربوط به کار و تولید به اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی جهت تکامل رسالت خود کمک می کند و امید است با هم افزایی و همکاری بیشتر بتوانیم اقتصاد مقاومتی را به مرحله عمل برسانیم.

در پایان  مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با لوحی از مسئول سازمان بسیج کارگری تقدیر نمود.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه