اخبار ویژه

به همت بسیج کارگری سومین یادواره شهدای کارگر ابرکوه برگزار شد

کد خبر : 2144
دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 19:42

به همت حوزه بسیج کارگری شهرستان ابرکوه سومین یادواره شهدای کارگر و کارآفرین با هدف زنده نگه داشتن یاد و آرمان های شهدای گرانقدر و تجلیل از کارگران در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید شهرستان ابرکوه برگزار شد.

به همت حوزه بسیج کارگری  شهرستان ابرکوه سومین یادواره شهدای کارگر و کارآفرین با هدف زنده نگه داشتن یاد و آرمان های شهدای گرانقدر و تجلیل از کارگران در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید شهرستان ابرکوه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعداد کثیری از کارگران و کارفرمایان و مسئولین شهرستانی برگزار شد،ناصر زارع،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه ضمن تبریک هفته کارگر و اعیاد ماه رجب ،یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود.

 وی به ارائه گزارش در راستای خدمات این اداره در حوزه کارگری پرداخت و گفت:تمامی تلاش ما ایجاد شرایط مناسب با رویکرد رفاه اجتماعی برای کارگران است.

 سپس فرماندار شهرستان ابرکوه خاطر نشان کرد: رضایت کارگران ، حرکت تولید کشور را به همراه خواهد داشت که بایستی در این راستا امنیت شغلی این عزیزان نیز فراهم باشد .

 وی اظهار داشت؛ کارگران باید بتوانند از طریق تشکلات کارگری صدایشان را به گوش مسئولین برسانند و مسئولین هم آن ها را همراهی نموده و مورد حمایت قرار دهند.

 در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه گفت:هفته کارگر بهانه ای است برای ارزش گذاری و اهمیت بخشیدن به جایگاه کار و کارگر اما از این رهگذر بایستی به ارزش استقلال اقتصادی کشور نیز توجه و  پی ببریم .

 وی گفت: بخش اقتصاد در کشور ما تبدیل به یکی از سنگرهای مبارزه با استکبار شده است و کارگران سنگربانان و سنگر داران رزم و جهاد اقتصادی با دشمن می باشند .

در پایان، شهردار شهرستان ابرکوه از کارگران به عنوان سنگ زیرین و زیربنای رشد و تعالی هر جامعه یاد کرد و افزود: اصل و رکن توسعه شهری ، کارگران هستند .

شایان ذکر است این مراسم با اهداء هدایا،لوح تقدیر و شاخه گل از کارگران تجلیل شد .

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه