اخبار ویژه

بیانیه سازمان بسیج کارگری استان یزد به مناسبت روز قدس

کد خبر : 8281
پنجشنبه 1 تیر 1396 - 18:35

بیانیه سازمان بسیج کارگری استان یزد به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با عنوان روز قدس نامگذاری شده است .

بیانیه سازمان بسیج کارگری استان یزد  به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با عنوان روز قدس نامگذاری شده است  به شرح ذیل می باشد:

.بسم الله الرحمن الرحيم 

روز قدس فقط روز فلسطین نیست ، روز اسلام است .

                                                   حضرت امام خمینی (ره)

    روز جهانی قدس، روز همبستگی بین المللی جهان اسلام و روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است. روزی که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز تمایز میان منافقان و مؤمنان متعهد است.

    از این رو مسلمانان جهان  ، روز قدس را نماد فریادی بلند در برابر زورگویی و ستمگری و سرآغاز حرکت به سوی خورشید رهایی سرزمین های اشغالی از سیطره ی صهیونیست های کودک کش   می دانند .

    بر این اساس کارگران بسیجی استان یزد، در راستای تحقق اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال ، با عزم راسخ و استعانت ازخدا وند بزرگ ، رسالت خود را به سرانجام مقصود رسانده و بار ديگر ضمن بيعت با آرمان هاي امام راحل (ره) و امام خامنه اي  ( مد ظله العالي ) اعلام  مي دارند، تا در  راستای جهاد و مبارزه با افکار و حرکات پلید استكبار جهانی ، با شركت پر شور و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس، حماسه اي به ياد ماندني رقم زده و مشت محكمی بر دهان دشمنان امت اسلام  به خصوص آمریکای جنایتکار  و رژیم اشغالگر قدس ، خواهند كوبيد.

                                                                                             والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

                                      

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه