اخبار ویژه

جمعی از بسیجیان عرصه تولید و صنعت شهرستان تفت از امام جمعه شهرستان دیدار نمودند

کد خبر : 1131
سه شنبه 14 بهمن 1393 - 13:54

در سومین روز از دهه مبارک فجر ، جمعی از بسیجیان با همراهی مسئول سازمان بسیج کارگری استان از حجت الاسلام غفوری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان تفت دیدار نمودند.

در سومین روز از دهه مبارک فجر ، جمعی از بسیجیان  با همراهی مسئول سازمان بسیج کارگری استان از حجت الاسلام غفوری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان تفت دیدار نمودند.

در این دیدار که با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ، فرمانده سپاه تفت ،مدیران عرصه تولید و صنعت و جمعی از کارگران بسیجی  در دفتر امام جمعه شهرستان انجام گردید حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهرستان تفت ضمن تبریک این دهه مبارک بیان داشت این انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تلاش تلاش ملت عزیز کشورمان اتفاق افتاده و شهدای زیادی در این راه جان خود را از دست داده اند و ماباید در مقابل نقشه های دشمنان به ویژه در عرصه صنعت و تولید بصیر باشیم.

ایشان بیان داشتند دشمنان با تحریم های خود قصد اختلال در این کشور را دارند که باید با کار درست کردن و تولید مناسب  در برابر آنها ایستادگی نماییم و مسئولین و مدیران باید با مدیریت جهادی برای تولید و حرکت چرخ های عرصه صنعت تلاش نمایند.

 در پایان توسط بسیج کارگری از مدیران و کارگران برتر توسط امام جمعه شهرستان تقدیر شد.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه