اخبار ویژه

در همایش یکروزه نقش معدن در اقتصاد و توسعه کشور در استان یزد از شرکت سنگ آهن مرکزی تقدیر شد

کد خبر : 4891
دوشنبه 31 خرداد 1395 - 10:56

همایش یکروزه نقش معدن در اقتصاد و توسعه کشور، با نگاهی به نقش معدن در تولید ناخالص داخلی (GDP)  در سالن چشم انداز هتل صفاییه یزد به مدت یک روز برگزار شد.

یکصد نفر از مدیران، کارشناسان، معدنکاران و صاحبنظران این عرصه، در این همایش یکروزه شرکت کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خانه معدن استان یزد با همکاری خانه معدن ایران، میزبانی این همایش را برعهده داشت که تعیین نقشه راه توسعه معدنی استان یزد، شناسایی زیرساخت ها، پتانسیلها، اولویتها و توان معدنی استان را در کنار بحث نقش معدن در تولید ناخالص داخلی کشور، از مهمترین اهداف این همایش بشمار می رفت.

در این نشست یکروزه، که صبح و عصر ادامه یافت، میرمحمدی استاندار یزد، اقبالی زارچ مدیر کل بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت،  محمدتقی کره ای معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور،محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران و مدیربت و برنامه ریزی و صنعت و معدن ، به ایراد سخن پرداختند.

در این مراسم، همچنین از شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوانی یکی از شش شرکت تاثیرگذار و بزرگ معدنی استان، با اهدای لوح مراسم، تقدیر شد.

گفتنی است در جوار این همایش و در فضای باز هتل صفاییه، جمعی از شرکتها و انجمن های معدنی استان، با برپایی نمایشگاهی، به معرفی و ارائه محصولات خود پرداختند که غرفه سنگ آهن مرکزی نیز، با ارائه محصولات ریز دانه، درشت دانه، کنسانتره و آگلومره خود، مورد توجه استاندار یزد و مسئولان حاضر در این همایش قرار گرفت.

[[{"fid":"10734","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"200","width":"300","class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"10735","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"200","width":"300","class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"10736","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"200","width":"300","class":"media-element file-default"}}]]

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه