اخبار ویژه

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مناسبت دومین روز از هفته کارگر

کد خبر : 7716
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 23:46

مناسبت دومین روز ازهفته کارگرمسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد به اتفاق مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکلات کارگری و کارفرمایی و جمعی از اعضای شورای قشر با آیت ا... ناصری امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان یزد دیدار کردند.

در این دیدار آیت ا... ناصری، نماینده محترم ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اهمیت نقش کارگران و کارفرمایان در جامعه کارگری گفت: باید یک حس تعهد کاری بالا در بین این دو قشر ایجاد شود تا با استفاده از تکنولوژی روز و آموزش مناسب، کیفیت محصولات داخلی ما نسبت به نمونه های خارجی آن، افزایش یابد.

آیت ا..ناصری امام جمعه یزد اظهار داشت: کیفیت در دنیا حرف اول را می زند و این مقوله برای بازار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

ایشان خاطر نشان کرد: کارگران در محیط های کاری باید رشد یابند و استعدادهای آنها شکوفا گردد تا در زمان پایان خدمت بعنوان یک تکنسین فنی بازنشسته شوند و از این تخصص بتواند درست استفاده کند.

سپس محمد حسین ریاحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن تبریک بمناسبت هفته کارگر و مبعث رسول گرامی اسلام (ص) گفت: وضعیت استقرار صنایع، واحدهای تولیدی و خدماتی در استان منبع پایه است و چرخ های اقتصاد با دست توانمند کارگران به چرخش در می آید.

ریاحی افزود: امیدواریم جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی را با توجه به گسترش تعاونی ها و مشاغل خُرد در استان شاهد باشیم که خوشبختانه با استقرار طرح تکاپو، شرایط ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان در رشته های IT ، صنایع دستی و گردشگری در استان یزد فراهم شده است.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه