اخبار ویژه

طلیعه فجر و سالگرد پیروزی حق علیه باطل یادآور غیور مردی ها وایثارگری های ملت است.

کد خبر : 10460
جمعه 13 بهمن 1396 - 20:16

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

محمد رضا نیک نام ضمن گرامیداشت تقارن سی و نهمین سالروز ایام‌الله دهه فجر با ایام فاطمیه ، بیان داشت:طلیعه فجر و سالگرد پیروزی حق علیه باطل به درستی یادآور غیور مردی ها، ایثارگری ها و جان فشانی های ملتی است که زندگی زیر یوغ و ظلم ستمگران پهلوی و ایادی غرب و استکبار را بر نتافتند و به رهبری بزرگ مرد قرن و بت شکن زمان، حضرت امام خمینی( ره) در برابر استبداد رژیم منحوث پهلوی قد علم کردند و مردمی ترین انقلاب قرن را رقم زدند.

توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان در ۳9 سال گذشته هرگز نتوانست خللی در عزم و اراده ملت ایران و رهبران آن از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کند و این ملت به درستی متوجه شده است تمسک به مکتب ائمه و فرهنگ تعالی بخش اسلام، متضمن سعادت دنیوی و اخروی آنان است و در این راه همه موانع و سختی ها را پشت سر گذاشته و هرگز از پای نخواهند ایستاد.

رهنمودهای با ارزش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در همه مراحل و بحران ها   قدرت و عظمت ایران و ایرانیان را بیش از بیش به جهانیان نشان داده و مردم نیز در این میان نقش اصلی و تعیین کننده را بر عهده داشتند.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به کارگران، کارفرمایان  استان یزد تبریک عرض نموده و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه