اخبار ویژه

كنسرسيوم صادراتي خوشه سنگ استان يزد تشكيل مي شود

کد خبر : 4247
پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 22:20

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد از تشكيل كنسرسيوم صادراتي محصولات سنگ استان يزد در آينده نزديك خبر داد.

"سيد مسعود عظيمي"  در جلسه شوراي راهبري خوشه سنگ كه در محل شركت  شهرک های صنعتی تشكيل شد گفت: يكي از راههاي توسعه بازار توليدات و كالاهاي داخلي حضور در بازارهاي صادراتي است كه اين شركت نيز همراستا با سياست هاي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران ايجاد كنسرسيوم هاي صارداتي را در دستور كار خود قرار داده و در سال جاري نيز با توجه به اهميت بحث اقتصاد مقاومتي با جديت بيشتري پيگيري و اجرايي مي شود.

عظيمي با تاكيد بر توليد صادرات محور در صنايع كوچك و متوسط اظهار داشت: حضور در بازار كشورهاي همسايه از طريق تشكيل كنسرسيوم هاي صادراتي نقش بسزايي در تحقق اقتصاد مقاومتي و تكيه بر توان داخلي خواهد داشت.

وي افزود: از اهداف تشكيل اين كنسرسيوم مي توان به هدايت فعاليت هاي بازاريابي و فروش ذينفعان به سمت بازارهاي صادراتي، ايجاد يك مركز اختصاصي بازرگاني و تجاري سنگ، كسب موقعيت ويژه در منطقه به همراه ايجاد نمايشگاه دائم سنگ، برندسازي و افزايش اعتماد به محصولات ايراني به ويژه سنگ و نيز افزايش حس مشاركت و هم افزايي ذينفعان خوشه اشاره كرد.

وي خاطر نشان كرد: كارهاي مطالعاتي تشكيل كنسرسيوم صادراتي خوشه سنگ با تمركز بر بازار روسيه آغاز شده است و جلسات متعددي با ذينفعان خوشه براي بحث و تبادل نظر و تجريات برگزار شده است.

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه