اخبار ویژه
شورای قشر بسیج کارگری تفت برگزار شد

محمد رضا نیک نام: بسیج کارگری صرفا برای کارگران نیست منظور جامعه کارگری می باشد

کد خبر : 10111
دوشنبه 4 دی 1396 - 10:29
بسیج کارگری

جلسه شورای اندیشه ورزی بسیج کارگری شهرستان تفت با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ،فرمانده ناحیه و اعضای این شورا در محل اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آن شهرستان برگزار شد و برادر شهید زاده مدیر اداره دارایی شهرستان به عنوان رئیس شورای قشر بسیج کارگری ناحیه تفت معارفه گردید.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد در این جلسه بیان داشت : بسیج کارگری صرفا برای کارگران نیست منظور جامعه کارگری می باشد و شامل کارگران،کارفرمایان و مدیرانی که در عرصه کار و تولید تلاش می کند را شامل می شود برای اینکه یک تولید خوب محقق شود نیاز به تعامل کارگر و کارفرما دارد،اگر کارگر کارش را خوب انجام دهد به دنبال آن تولیدات بهتری صورت می گیرد و کیفیت آن بالاتر است و در نتیجه مشتریان بیشتری از این تولیدات استفاده می کنند اگر کارگر نباشد کارفرما و مدیر نمی تواند مدیریت نماید چون زیر مجموعه ای نیست،لذا کارگران ما دارای ارزش بالایی هستند.

محمدرضا نیک نام ادامه داد:ادارات و سازمان های مربوط به کار و تولید نیز باید در جهت رفع مشکل واحد های تولیدی به آن کمک نمایند تا تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد و همه باید تلاش کنند تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی که راس آن تولید و اشتغال است محقق شود.

وی گفت:بسیج کارگری در استان ، قریب 500 نفر عضو شورای قشر دارد که در مرکز استان و شهرستان ها ارائه نظر می دهند و در رفع مشکلات جاری، دولت را یاری می کنند.و این افراد افراد تاثیر گذار استان می باشند.

محمد رضا نیک نام ادامه داد اعضاء شورا های قشر یا شورای اندیشه ورزی با فکر و ایده خود راهکارهایی ارائه می دهند که برای رفع مشکلات تاثیر گذار می باشد.در ضمن 4 نفر از اعضاء شورای قشر سازمان عضو کمیسیون کارگری استان می باشند که این باعث می شود در جهت رفع مشکلات و یا پیگیری طرح ها بیشتر موفق باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگریدر خصوص فرهنگ کار بیان داشت:اگر در واحد های تولیدی فرهنگ مناسب نباشد نمی توان در کار اقتصادی موفق شد،چرا که بدون فرهنگ نه تولید ونه اشتغال خوب و مفید صورت نمی گیرد لذا مقدمه هرکاری فرهنگ است که این شورا ها  در خصوص مسائل فرهنگی نیز آسیب شناسی می کنند و در جهت رفع یا به حداقل رساندن آن ارائه راهکار می نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت  در این جلسه گفت:در شورای قشر کارگری باید ظرفیت های شهرستان احصا شود و در حل آن همفکری شده و راه کار ها را اجرایی نماید.

علیرضا زارع ادامه داد:اگر دغدغه باشد نتیجه گرفته می شود اگر دغدغه نباشد ما همه چیز را فراموش می کنیم لذا امید است با دغدغه ای که داریم مشکلات را اصلاح کنیم و حل نماییم و اعضاء شورا باید به این موضوع توجه داشته  و مد نظر داشته باشند.

در ادامه ضمن تشکر از رئیس قبلی شورای قشر آن شهرستان برادر شهید زاده مدیر دارایی شهرستان را به عنوان رئیس شورای قشر شهرستان تفت معرفی و حکم آن به ایشان تنفیض گردید.

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه