اخبار ویژه

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام مقاومت بسیج کارگری استان یزد

کد خبر : 10406
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 22:04
مسابقات فوتسال بسیج کارگری یزد

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال بسیج کارگری استان یزد با حضور جمعی از ورزشکاران ، مسئول سازمان بسیج کارگری و مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر ،مسئول ورزش کارگران استان و جانشین ناحیه مرکزی در سالن ورزشی صدف انجام شد.

  مسئول بسیج کارگری استان یزد در این مراسم گفت :یکی از عواملی که باعث شادابی و نشاط در بین کارگران می شود ورزش کردن است ،اگر کارگر با نشاط در محیط های کاری فعالیت نماید باعث بهره وری بیشتر و تولید باکیفیت می شود.

محمد رضا نیک نام ادامه داد:متاسفانه بعضی از واحد های کارگری به ورزش اهمیت نمی دهند و در سیاست کلان نیز برای ورزش کارگران اعتبارات و تدابیر مناسب دیده نشده است به طوری که این مهم هر سال ضعیف تر شده است و حق کارگران است که ورزش نمایند و روحیه شادابی داشته باشند.

وی بیان کرد در بعضی از کارخانه ها نیز توجه خاصی به ورزش کارگران کرده اند و حتی برایشان سالن های ورزشی را اجاره نموده و بسستر ورزش کردن را برای کارکنان فراهم نموده اند که نتیجه این همکاری و تدبیر مناسب اثر بخشی و کارایی بیشتر کارگران شده است .

آن مسئول در خصوص این رقابت بیان کرد : تعداد تیم های ثبت نام شده 14 تیم می باشد که 8 تیم به مرحله دوم راه پیدا می کنند و 4 تیم پس از مسابقه ضربدری به مرحله نیمه نهایی و در نهایت دوتیم به مرحله فینال خواهند رفت..

وی ادامه داد این رقابت دوستانه است و مهمترین چیز در این مسابقات اخلاق خوب است که ورزشکاران باید رعایت نمایند .

محمد رضا نیک نام گفت با توجه به هماهنگی با هیئت فوتسال کارگری تیم برترعلاوه بر هدیه مربوطه، به عنوان تیم فوتسال بسیج کارگری در مسابقات فوتسال اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به صورت رایگان شرکت خواهد کرد.

شایان ذکر است اختتامیه این مسابقات در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه