اخبار ویژه

کارآفرینی فردی مسیری در رونق کارآفرینی اجتماعی

کد خبر : 3327
جمعه 29 آبان 1394 - 20:31

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی یزد که با حضور استاندار ، مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت ،مدیر کل فنی حرفه ای ،مسئول سازمان بسیج کارگری و جمعی از مدیران و کارآفرینان استان یزد در محل مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برگزار شد بیان کرد :کارآفرینی فردی مسیری در رونق کارآفرینی اجتماعی می باشد.

در این  نمایشگاه که توسط سید محمد میر محمدی ،استاندار یزد افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت،ابتدا محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛در سومین روز از هفته جهانی کارآفرینی،توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی را از سوی تمام نهاده ها و مردم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه اقتصادی ضروری دانست.

ریاحی بیان کرد:تفکر کارآفرینی را باید ابتدا از خانواده و فرزندان شروع کنیم زیرا اگر بتوانیم کارآفرینی فردی را رونق بخشیم به کارآفرینی اجتماعی نیز خواهیم رسید.

سپس بهروز فروتن،بنیان گذار صنایع غذایی بهروز و کارآفرین برتر کشور گفت:یزد سرزمین مردمان کوشا و سحر خیز است که در این جشنواره شاهد تمرکز اندیشه ها و  ترویج کارآفرینی با مولفه های صداقت و پشتکار هستیم.

فروتن تشریح کرد:کارآفرینی یک شیوه است و اصول آن هم این است که بتوان ایده ها را به عمل تبدیل و پس از آن اداره و مدیریت نمود.بنابراین این موارد در دل یکدیگر و در یک قالب جای دارند.

وی افزود:یک کارآفرین به هدف فکر می‌کند اما به هدف نمی‌رسد زیرا هدف او پشت سر هم  در راستای توسعه تغییر می‌کند و  آنچه همواره باید به عنوان اصل اساسی در نظر گرفته شود ، پشتکار است.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه