اخبار ویژه
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

کارگران سربازان جبهه تولید هستند/ تلفیق روحیه بسیجی و نیروی کار عامل رشد تولید

کد خبر : 1572
شنبه 15 فروردین 1394 - 19:30

عضو کمیسیون امنیت ملی ونماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران به عنوان سربازان جبهه تولید محسوب می شوند و نقش مهمی در کیفیت و افزایش تولید دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی  ونماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج کارگری استان یزد با بیان اینکه کارگران به عنوان سربازان جبهه تولید محسوب می شوند و نقش مهمی در کیفیت و افزایش  تولید دارند اظهار داشت: بهره وری از منابع در اختیار کارگران است، کارگران می توانند با تلاش و نیروی کار خود و بهره گیری از منابع به افزایش و کیفیت کمک کنند.

محمد صالح جوکار با بیان اینکه با کمک کارگران می توانیم تحریم های ظالمانه دنیای استکبار را دور بزنیم گفت: مولفه اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولید داخلی است  اگر بتوا نیم در تولید گام برداریم، تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: تحریم هوشمندانه طوری صورت گرفته که بیشترین تاثیر را بر اقتصاد گذاشته است و دشمن  با تحریم کردن مواد اولیه مورد نیاز تولید روی کارفرما فشار  وارد می کند اما کارگران و نیرو های خلاق و کارآمدبا بصیرت و روحیه جهادی می توانند در افزایش تولید و شکست دشمن گام بردارند و چرخه اقتصاد کشور بوسیله کارگران به چرخش در می آید.

جوکار با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف گفت:  بسیج ظرفیتی است که در میدان های مورد نیاز انقلاب و کشور است در صحنه عمل وارد می شود و مشکلات  را حل می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود:  با توجه به اینکه یکی از اصول تفکر بسیجی روحیه جهادی بودن  است در میان قشر کارگران نیز کارگران بسیجی می توانند یک نقش پیشگام داشته باشند و با تفکر جهادی خود در عرصه اقتصادی به افزایش تولید کمک کنند.

وی اذعان داشت:  کارگران در حقیقت جان مایه های تولید و چرخ صنعت هستند لذا اگر روحیه بسیجی با این کارآمدی تلفیق شود محصول کارها بهتر می شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: کارگران ما در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز نقش موثری در تداوم انقلاب و عبور از بحران ها ایفا کردند، وقتی ضرورت امر تامین امنیت برای کشور  و انقلاب بود کارگران نیز مانند سایر اقشار برای مقابله با دشمن هم در عملیات های رزمی و پشتیبانی خدمات رزمی و افزایش تولید در پشت جبهه ها موثر بودند.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه