اخبار ویژه

کارگران یزدی همگام با مردم با راهپیمایی خود اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

کد خبر : 10289
سه شنبه 19 دی 1396 - 21:11

کارگران یزدی همگام با مردم شریف دار العباده با شعارهای خود تأکید کردند که خط مردم از فتنه‌گران و آشوبگران جداست و مردم یزد همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه با سر دادن شعارهایی، تاکید کردند که به هیچ عنوان با فتنه گران همراهی نمی‌کنند و تا پایان عمر پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب باقی می‌مانند. 

این مراسم باشکوه از میدان شهید بهشتی (ره) آغاز شد و راهپیمایان با پیمودن مسیر خیابان امام و چهارراه شهدا، گرد مزار مطهر هشت شهید گمنام در میدان امیرچقماق تجمع کردند. 

عبدالمجید سهرابی مجری انقلابی یزد که در طول سال های گذشته مراسم‌های  مذهبی و ملی استان را اجرا می‌کند، در این مراسم شعارهای حماسی متعددی بیان کرد و مردم این شعار‌ها را با مشت‌های کوبنده تکرار می‌کردند. 

در پایان این راهپیمایی عظیم، قطع نامه‌ای در محکومیت فتنه اخیر دشمنان انقلاب و اسلام توسط سعید زارع قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد قرائت شد و مردم شرکت کننده در مراسم پس از هر بند تکبیر و شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر رژیم صهیونیستی" و "مرگ بر آل سعود خائن" سر دادند. 

گفتنی است؛  مردم یزد با بصیرت بالای خود به هیچ عنوان فتنه‌گران را همراهی نکرده و هیچ تجمع غیرقانونی در این استان برگزار نشده است.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه