اخبار ویژه

گرامیداشت هفته کارگر با همیاری و همدلی بسیج وتشکلات کارگری و کارفرمایی استان یزد

کد خبر : 1786
سه شنبه 25 فروردین 1394 - 22:15

جلسه هم اندیشی گرامیداشت هفته گارگر با حضور مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مدیر کل فنی و حرفه ای(رئیس مجمع بسیج کارگری)، مدیر کل تامین اجتماعی(نایب رئیس شورای قشر بسیج کارگری)،مسئول بسیج کارگری استان ، دبیر اجرایی خانه کارگر و جمعی از تشکلات کارگری و کارفرمایی در راستای برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات در استان یزد برگزار شد.

جلسه هم اندیشی گرامیداشت هفته گارگر با حضور مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مدیر کل فنی و حرفه ای(رئیس مجمع بسیج کارگری)، مدیر کل تامین اجتماعی(نایب رئیس شورای قشر بسیج کارگری)،مسئول بسیج کارگری استان ، دبیر اجرایی خانه کارگر و جمعی از تشکلات کارگری و کارفرمایی  در راستای برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات در استان یزد برگزار شد.

در این نشست،محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار داشت،تمام دستگاه های عضو شورای هماهنگی، تشکلات کارگری و کارفرمایی تلاش دارند که برنامه های هفته کارگر به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی تشریح کرد؛احترام به کارگران و توجه ویژه به این قشر زحمتکش از افتخارات ماست و باید به صورت عملیاتی بتوانیم از حیث سه جانبه گرایی،نظام عادلانه ای را بین کارگران،کارفرمایان و دولت برقرار نماییم.

در ادامه مسئول سازمان بسیج کارگری استان ضمن تشکر از مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و تشکل های کارگری بیان داشت ما باید دست به دست هم بدهیم و با هم همدل و همزبان شویم  و برنامه های هفته کارگر را به نحو احسن انجام دهیم.

محمد رضا نیک نام در ادامه گفت: نظر به برگزاری کنگره شهدای کارگر  به مناسبت روز بسیج کارگری ، همه تشکل ها باید در برگزاری آن سهیم باشند و ضمن دعوت از همکاران خود  در این مراسم شرکت نمایند.

شایان ذکر است،در این نشست مدیر کل فنی و حرفه ای(رئیس مجمع بسیج کارگری)، مدیر کل تامین اجتماعی(نایب رئیس شورای قشر بسیج کارگری)،مسئول بسیج کارگری استان و جمعی از تشکلات کارگری و کارفرمایی نیز حضور داشتند.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه