اخبار ویژه
یادواره شهدای کارگر استان یزد

یادواره شهدای کارگر استان یزدبا حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا برگزار شد.

کد خبر : 7224
پنجشنبه 28 بهمن 1395 - 20:49

پیرو برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای کارگر در سال 94 ،یادواره شهدای کارگر استان یزد در سال 95 با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا ،ریاست محترم دادگستری استان ،معاون سیاسی استانداری ،مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ،جمعی از فرماندهان و مسئولین استان ، کارگران و کارفرمایان و تشکل های کارگری در روز سه شنبه مورخه 26/11/95 از ساعت 9 الی 12:30 در محل مسجدالنبی شهرک صنعتی یزد برگزار شد .

حجت الاسلام راشد یزدی خطیب توانمند کشور  در این مراسم با بیان اینکه شهید و کارگر دو واژه مقدس هستند که شهدای کارگر به دوش می کشند گفت :راه شهدا راه عزت و سربلندی و عمل به احکام الهی و دین مبین اسلام است و ما امروز وظیفه داریم راه با عزت شهیدان که همان راه امام حسین علیه الاسلام است را ادامه دهیم .

وی  با بیان عظمت کار شهیدان  و مقام والای آنان بر تلاش برای حرکت در مسیر فرامین الهی و تعالی اسلام بعنوان مهمترین وظیفه فرد مسلمان تاکید و خاطر نشان کرد: باید در این مسیر شهدای گرانقدر را الگوی خود قرار دهیم .

جامعه کارگری استان یزد در دوران دفاع مقدس 387 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.

قبل ازآن مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ضمن خیر مقدم به مدعوین به ویژه خانواده معزز شهدا بیان کرد: کارگران در زمان 8 سال جنگ تحمیلی سخت ترین کارها را به دوش داشتند و با زخمات خود نگذاشتند دشمن به کشور ما  وارد شود و به اهداف شوم خود برسد و کارگران بودند که به همراه ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشتند ،همان انقلابی که به ما غرور و افتخار داد ،انقلابی که باعث پیشرفت های علمی از جمله فناوری نانو،پیشرفت های پزشکی ،هسته ای،موشکی ،تسلیهاتی  و خیلی از موارد دیگر شد و همه آنها را مدیون خون شهدا هستیم .

محمد رضا نیک نام ئر ادامه بیان داشت این یادواره به پاس تجلیل از 14 هزار شهید کارگر و 387 شهید کارگر استان یزد برگزار می شود که برنامه های متنوعی را در ادامه خواهیم داشت .

لازم به ذکر است این یادواره بااقامه نماز ظهر و عصر  با حضور مدعوین به پایان یافت. 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه