اخبار ویژه

یازدهمین دوره مسابقات قران کریم ویژه جامعه کارگری استان یزد برگزار شد

کد خبر : 6402
چهارشنبه 17 آذر 1395 - 13:34

یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کارگری استان یزد در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در شش رشته قرائت (تحقیق)، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم و در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کارگری با سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، رییس ستاد اقامه نماز استان و  نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور پرشور علاقمندان ساحت مقدس قرآن مجید برگزار شد.

در افتتاحیه این مراسم، دکتر ریاحی توسّل و تمسّک به قرآن کریم را تنها راه نجات بشریت امروز دانست و افزود: امروز بیش از گذشته دنیا و بشریت به مفاهیم بلند قرآن کریم و توصیه‌های آن در توحید، معاد شناسی، مباحث اخلاقی و لزوم دین در زندگی نیازمند است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، برگزاری مسابقات دوره ای قرآن کریم  در جامعه کار و تولید استان یزد را مایه خیر و برکت برای کارگران و کارفرمایان و دست اندرکاران تولید و خدمات برشمرد و از حضور پر شور کارگران و کارفرمایان و خانواده‌هایشان و نیز از خدمات برگزار کنندگان تقدیر و تشکر کرد.

در  این مراسم قرآنی همچنین حجج اسلام حبیبیان رییس ستاد اقامه نماز و رضایی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در مورد اهمیت و جایگاه قران کریم در زندگی انسان به ایراد سخن پرداختند.

گفتنی است یازدهمین دوره از مسابقات قران ویژه جامعه کار و تلاش  استان یزد در شش رشته قرائت (تحقیق)، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و  مفاهیم  و در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد که حضور علاقمندان  و شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل با رشد 100 درصدی همراه بوده است

شایان ذکر است برگزیدگان این دوره، به مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که در بهمن ماه سال جاری برگزار  می شود راه خواهندیافت.

[[{"fid":"15127","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":"520","width":"780","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

[[{"fid":"15126","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":"520","width":"780","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه