اخبار ویژه

بازدید فرماندار و مسئولین از شرکت تولیدی زین و رسیدگی به مشکلات و حمایت از تولید کنندگان

کد خبر : 19470
چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 10:39
1

به گزارش روابط عمومی بسیج کارگری و کارخانجات ، در جریان بازدیدی که صبح ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت فرماندار یزد اظهار داشت: قطعا بانوان در جامعه ، به خصوص جامعه اسلامی در ابعاد مختلف خانواده، کار ، اجتماع و مسائل مرتبط به الگوی زندگی اسلامی است جایگاه ویژه ای دارند ؛ اکنون فرصتی دست داد تا یکی از واحد های خوشنام شهرستان که تقریبا 25 درصد پرسنل آن را بانوان تشکیل می دهند بازدیدی انجام شود.

بانوانی که در فرایند تولید و آماده سازی نقش آفرینی می کنند، در عرصه های مختلف دیگر، حوزه های دانش بنیان، مباحث علمی، فرهنگی و خانوادگی  می توانند پر رنگ و اثربخش باشند. انشالله بتوانیم به برکت انقلاب و توجه ویژه بر اساس الگوهای اسلامی آنچنان که جایگاه و شان بانوان ما است از ظرفیت آنها در تعالی جامعه استفاده کنیم.

سید محمدرضا مدرسی در ادامه با اشاره به سیاست گذاری های انجام شده در حوزه اشتغال گفت : فرصتی فراهم گردیده تا از طریق بنیاد های علوی و برکت، تسهیلات یا وام هایی در اختیار متقاضیان قرارگیرد و ظرفیتی که موجود است برای استفاده بیشتر از این توانمندی ها در نظر گرفته شود.

فرماندار یزد در پایان خاطر نشان کرد قطعا بانوان با طرح های توجیهی و برنامه هایی که داشته باشند در مراجعه به این بنیاد ها (علوی و برکت) حمایت های خوبی از آنها خواهد شد.

ارسال توسط : بسیج کارگری و …
بازدید
دیدگاه