برگزاری دوره سرمربیان و مسئولان بسیج کارگران و کارخانجات در استان یزد
1

حمید رضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این همایش با اشاره به این موضوع که دشمن گام به گام ما را در معرض تهدید قرار می‌دهد و ما هم گام به گام قوی‌تر می‌شویم گفت: این روزها کشور در معرض پنجمین فتنه قرار گرفته که جنس آن متفاوت است. رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان این موضوع که دشمن در جنگ‌های مختلف علیه نظام اسلامی شکست خورده است، اظهار داشت: یکی از ترفند‌های دشمن پس از شکست در تهاجم‌های گوناگون علیه نظام اسلامی ایران، ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه است تا از این طریق اهداف خود را محقق کند.

وی بر این موضوع تاکید داشت که در فتنه اخیر بحث معیشتی مطرح نبوده و ادامه داد: در این فتنه، اتحاد رسانه‌های دشمن علیه ملت ایران باعث به راه افتادن یک جنگ ترکیبی شده که در این راستا تقویت اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه در همه لایه‌های جامعه اسلامی ایران برای ناامیدی اهداف دشمن یک ضرورت است.

در ادامه این مراسم مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد مهدی ابوئی با اشاره به برگزاری دومین همایش کشوری مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان های کشور با موضوع جهاد تبیین خاطرنشان کرد: این همایش در راستای درخواست واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در زمینه ارتقا سطح فکری و تحلیلی کارگران به میزبانی پایگاه مقاومت الحدید شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد. وی ادامه داد: در این همایش، کارگاه‌های توانمندسازی کارگران و مسئولان کارگری کشور با موضوع ارتقای روش‌های جهاد تبیین برگزار شد.

همچنین در این همایش سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اهمیت حوزه کار و کارگری و تاکید برفرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شناخت ظرفیت های موجود در کشوراین موضوع را یادآوری کردند .

این همایش با حضورو فرمایشات مسئولین کشوری و استانی و مربیان ماهر در حوزه های سیاسی ، اقتصادی ، صنعتی و فناوری برگزار شد .