اخبار ویژه

بازدید رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد از دو واحد تولید کاشی و چینی شهرستان اشکذر

کد خبر : 20658
شنبه 7 مرداد 1402 - 12:35
1

در این بازدید که به همراه تنی چند از مسئولان شهرستان اشکذر صورت گرفت سرهنگ مهدی ابوئی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) از اقدامات خیرخواهانه این دو ...

در این بازدید که به همراه تنی چند از مسئولان شهرستان اشکذر صورت گرفت سرهنگ مهدی ابوئی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) از اقدامات خیرخواهانه این دو کارخانه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه رشد تولید، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و مومنانه بویژه در ایام مناسبتی تشکر کرد . 
❇️ وی باتقدیر از مدیریت این دو مجموعه تعامل بین کارگر و کارفرما را از نقاط قوتی خواند که در این دو واحد تولیدی قابل مشاهده بود .  
❇️ سرهنگ ابویی در بازدید از خطوط تولید چینی بهداشتی کسری این مجموعه را از کارخانه های تولیدی پویا در استان قلمداد و دارای محصولات تولیدی با کیفیت و متنوع خواند . 
❇️ گفتنی است این کارخانه در حال حاضر ۲۸ نوع محصول تولید می کند . 

❇️ دومین بازدید در شهرستان اشکذر از کارخانه کاشی و سرامیک اورست بود 
❇️ مهندس لطفعلیانی مدیریت این مجموعه با تشکر از حضور ایشان و مسئولان شهرستان به تشریح محصولات تولیدی آن مجوعه پرداخت . 
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد در ابتدای این بازید افزود در طی بازیدهایی که داشته است این کارخانه را از لحاظ عملکرد ، تعامل با کارگران و پرسنل ، حجم تولید و کیفیت قابل تحسین دانست . 
❇️ وی در همین راستا به نقش موثر و اهمیت پایگاه مقاومت بسیج در کارخانه ها پرداخت و گفت:  هر پایگاه در کارخانه رابطی میان آن واحد و بسیج است و با همین واسطه بسیج با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات کارخانجات می شود . 
❇️ مدیریت این دو مجموعه تولیدی و صنعتی با استقبال خواستار افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری شدند. 
❇️ گفتنی است کارخانه کاشی اورست با ۱۵ هزار متر مربع تولید کاشی در روز به اشتغال بیش ۲۵۰ نفر اقدام کرده است .
❇️ استفاده از مسئولیت های اجتماعی  برای مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی ، درمانی و بهداشتی در شهرستان از دیگر مباحثی بود که در این بازدید ها مطرح شد

ارسال توسط : بسیج کارگری و …
بازدید
دیدگاه