اخبار ویژه

همایش بسیجیان جامعه کارگری میبد

کد خبر : 21334
پنجشنبه 9 آذر 1402 - 09:01
1

همایش بسیجیان جامعه کارگری  در محل کاشی گلچین میبد با حضور فرماندار میبد ،  سرهنگ آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، حجت الاسلام فاضلی مسئول دفترامام جمعه، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران عامل واحدهای صنعتی  برگزار شد .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما میبد؛ سرهنگ مهدی دهقانی فرمانده حوزه های بسیج کارگران  میبد در این همایش گفت : یکی از ماموریت های بسیج ، پیوند دادن سه قشر صنعت ، ادارات و اصناف است .
دهقانی با بیان اینکه امروز رونق تولید و اقتصاد به روحیه جهادی و خودباوری نیاز دارد افزود: باید با حمایت مالی و معنوی مدیران عامل واحدهای صنعتی و همچنین با تدبیر و مدیریت دستگاه های اجرایی در توجه به نیازهای جامعه کارگری، این روحیه را در آنها قوی تر کنیم .
وی تصریح کرد : در محیط کاری که کارگر آرامش روحی و انگیزه و امید داشته باشد ؛ طبعا کمیت و کیفیت در تولید افزایش و تعهد درحفظ و نگهداری دستگاه در اختیار و وجدان کاری هم تحقق می یابد .
سرهنگ دهقانی وجود 5 هزار واحد صنفی و  530 واحد صنعتی را از ظرفیت های بالای شهرستان میبد خواند و گفت : 70 درصد جمعیت شهرستان میبد را جامعه کارگری تشکیل می دهند که بالغ بر 300 دستگاه مینی بوس در هرشیفت کاری ، کارگران را برای حضور در واحدهای صنعتی جابه جا می کنند.
وی گفت :  14 پایگاه بسیج در واحدهای صنعتی نشان از روحیه بالا و فرهنگ  بسیجی در شهرستان میبد است که انشالله در آینده تعداد این پایگاه ها تعداد قابل توجهی افزایش خواهد یافت . 
در پایان این همایش از 70نفر از مدیران عامل واحدهای صنعتی ، مدیران ادارت و فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات و کارخانجات تجلیل شد .
🌺 حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی شهرستان میبد

ارسال توسط : بسیج کارگری و …
بازدید
دیدگاه