اخبار ویژه

گردهمایی فرماندهان و مسئولین رده های بسیج کارگری سپاه الغدیر استان یزد

کد خبر : 20578
سه شنبه 13 تیر 1402 - 08:43
1

این برنامه با محوریت شعار سال، جهاد تبیین و امید آفرینی وخدمات رسانی، برنامه های محوری سال جاری در محل سالن همایش اردوگاه قائم آل محمد منشاد برگزار گردید 

گردهمایی فرماندهان و مسئولین رده های بسیج کارگری سپاه الغدیر استان یزد با محوریت شعار سال، جهاد تبیین و امید آفرینی وخدمات رسانی، برنامه های محوری سال جاری در محل سالن همایش اردوگاه قائم آل محمد منشاد برگزار گردید 

در این مراسم که با حضور سرهنگ ابویی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد، سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  مهریز و جمعی از فرماندهان و مسئولین بسیج کارگری و مدیران منتخب بسیجی کارخانجات استان تشکیل شد. سرهنگ ابویی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد قربان و سعید غدیرخم به تبیین دستاوردها و اقدامات سازمان در سال جاری با موضوع رشد تولید و مهار تورم پرداخت. 

🔶وی بااشاره به نقش سارنده و مهم سازمان بسیج کارگری در جلسات مهم کارگری و  اقتصادی استان به تبیین آن مهم پرداخت . 
ابویی با تقدیر از مدیران عامل شرکت ها و کارخانجات استان در همکاری با طرح ارزیاب نشان اقتصادی این طرح را حرکتی بزرگ معرفی و با اظهار امیدواری آن را موثر و مثمر ثمر برای صنعت استان و کشور دانست . 

🔷طرح رفع موانع تولید را یکی دیگر از اهداف و اقدامات سازنده سازمان دانست که بحمدلله باعث رونق و شکوفایی تولید دانست . 

🔶ایشان حضور سازمان بسیج کارگری را در ستاد رفع موانع تولید استان گره گشا و موثر دانست و از حمایت های همه جانبه استاندار محترم در این راستا تشکر کرد . 

🔷در راستای جهاد خدمات رسانی برپایی شیفت ایثار ، اهداء بسته های معیشتی بین کارگران نیازمند و بازسازی و بهسازی منازل محرومین و... از مهمترین اقدامات سازمان دانست . 

🔶در ادامه سرهنگ فاتحی فرمانده سپاه مهریز با تبریک دهه کرامت و تشکر زحمات مجدانه سازمان بسیج کارگری استان یزد کارگران را جهادگران خط مقدم جهبه اقتصادی دانست که هیچ گاه به نظام و انقلاب  پشت نکرده و همیشه وفادار تر در تمام صحنه های انقلاب حضور داشتند و به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، در راستای جهاد تبیین و امید آفرینی پرداختند. 

🔷در پایان فرماندهان و مسئولین حوزه مقاومت با تشکر از اقدامات سازنده سازمان به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند . 

ارسال توسط : بسیج کارگری و …
بازدید
دیدگاه