اخبار ویژه

برگزاری یادواره شهدای کارگری استان یزد

کد خبر : 20505
یکشنبه 28 خرداد 1402 - 17:08
1

یادواره شهدای کارگری و ده تن از شهدای کارگری شرکت سلک باف در محل این شرکت برگزار گردید 

حشمت الله قنبری شنبه شب در سومین یادواره شهدای کارگری استان  و شهدای کارخانه سلکباف یزد که با حضور استاندار و جمعی از اقشار مختلف برگزار شد  ، افزود:   شهدا زنده اند و در همین عالم نیز نزد خدای خود روزی  می خورند و  اینکه چرا ما درک نمی کنیم چون ما با مفهوم و محتوای شهادت انس قرآنی و  و حدانی نداریم.

وی ادامه داد:  نفس و نگاه شهدا به اهلش می رسد و این اهلیت برای برخی از اقشار مردم هم قابل درک می شود  و در نسل دوم انقلاب نیز شهیدی مثل حججی ظهور پیدا می کند.

 

مشاور ارشد رییس بنیاد مستضعفان  کشور گفت: شهید فقط یکی است  که خدا انتخاب و گزینش می کند و شهدایی مثل ابراهیم  همت تمام نمی شود و در شهید محسن حججی متبلور می شود .

قنبری اظهار داشت : شهدایی مثل  قاسم سلیمانی نیز از همان  اول شهید هستند و همه آثار شهید در زندگی وی وجود داشت و همه زندگی این شهید برکت بود و دنبال ابلاغ و امضا و موقعیت اجتماعی نبود و مثل خورشیدی بود که  نظام سلطه را بی حیثیت کرد و آینده خواهند گفت یک سردار ایرانی با اتصال به خداوند  توانست ارتش بزرگ دنیا را نابود کند.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این یادواره شهدا گفت: شهدا همه وجود خود را تقدیم انقلاب کردند و دشمنان در طول انقلاب اسلامی  همواره با تمام توان خود بر علیه این نظام و انقلاب توطئه کرده و برای  محو اسلام برنامه ریزی می کنند.

سردار احمد زارع کمالی افزود: دشمنانی که در داخل و خارج  از اعلام براندازی هم  ترسی  نداشتند و با تشدید تحریم ها و بی ثبات سازی داخلی و پناه داده به منافقین و با عملیات روانی بی سابقه و جنگ ترکیبی و تهدید نظامی ، تلاش کردند انقلاب را به انزوا بکشند تا به اهداف خود برسند.

 

وی ادامه داد: تبعیت از مقام معظم رهبری  باعث می شود نقشه های دشمنان بر آب شود و باید حواسمان باشد دشمن بعد از شکستی که در سال قبل خورد، قرار نیست ما را رها کند و برای رسیدن به اهداف شوم خود که براندازی نظام مقدس اسلامی است در حال برنامه ریزی دوباره خواهد بود.

فرمانده سپاه الغدیر گفت: امسال سال انتخابات است و باید حواسمان باشد که دشمنان مشارکت حداقلی و کم را دنبال می کنند ولی مردم انقلابی و شهید پرور ما نشان داده اند  که علی رغم همه هجمه های دشمنان در صحنه هایی که مورد نیاز انقلاب اسلامی بود حضور داشته ودارند .

سردار زارع کمالی اظهار داشت: هر چند می دانیم مشکلات هم وجود دارد ولی با روحیه ما می توانیم ، قابل حل است و دولت مردمی سیزدهم و مدیران انقلابی و جهادی  در کشور تلاشهای زیادی انجام می دهند و متاسفانه این اقدامات خوب مسئولان را نتوانستیم به مردم انتقال دهیم و تبیین کنیم.

 

سید عباس فدایی مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی سلکباف یزد نیز در این مراسم گفت:این واحد تولیدی ده شهید را تقدیم انقلاب کرده است و در حال حاضر نیز در سنگر اقتصاد و تولید ملی مشغول انجام وظیفه هستیم .  

 

روایتگری عبدالناصر جلالیان  و مداحی خدابنده و گروه سرود فجر جاوید  از دیگر برنامه های این مراسم بود  همچنین محمد مهدی راضی نیز نقاشی خطی از نگاره ام ابیها (س) به رشته تحریر درآورد . در حاشیه این نمایشگاه  ۱۲ جهیزیه نیز  با همت شرکت ریسندگی سلک باف یزد  به نیازمندان تقدیم شد و  غرفه هایی از محصولات خانگی  نیز دایر شده بود .

ارسال توسط : بسیج کارگری و …
بازدید
دیدگاه