اخبار ویژه
اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان یزد برگزار گردید

۲۵ واحد تولیدی استان در مراسمی، نشان اقتصاد مقاومتی دریافت و با حضور استاندار و جمعی از مسوولان، تجلیل شدند.

کد خبر : 21529
یکشنبه 17 دی 1402 - 21:33
۱

مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری استان یزد هم گفت: جشنواره استانی اعطای نشان اقتصادی مقاومتی استان در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۲ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابلاغ شد و باهدف تحقق بند ۲۰ این سیاست‌ها مبنی بر تقویت فرهنگ جهادی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اشخاص دارای خدمات برجسته اجرا می شود.

حسن حقیقت" با بیان اینکه بسیج کارخانجات تنها نهادی در کشور است که به صورت میدانی در فضای خانواده تولیدی فعالیت می کند افزود: این مجموعه ماموریت توسعه فرهنگ کار و تربیت کارگر طراز انقلابی و کمک برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: اکنون ۱۷۰۰ گروه جهادی کارآمد در فضای تولیدی کشور ساماندهی شدند تا آسیب های و موانع تولید را بررسی و رفع و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

حقیقت تصریح کرد: هدف از طرح نشان اقتصاد مقاومتی در واقع ایجاد الگوهای اثر بخش در حوزه تولید و معرفی واحدهای تولیدی توانمندی است که علی رغم تحریم‌ها، تکانه‌ها و مشکلات اقتصادی، در امر تولید دارای شرایط پایدار و مطلوبی هستند.

وی اضافه کرد: الگوسازی مناسب در حوزه کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی سالم و مناسب برای افزایش کیفیت در تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در خانواده تولید، هدایت عرصه و خانواده توزیع برای پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف راهبردی طرح مدل نشان اقتصاد مقاومتی کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح واحدهای تولیدی براساس شاخص‌ها و معیارهای مشخصی مورد ارزیابی قرار گرفته و به واحدهای واجد شرایط در سطوح استانی و ملی نشان اقتصاد مقاومتی اعطا می شود افزود: پنج معیار و ۲۹ شاخص برای واحدهای تولید در جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

حقیقت ادامه داد: ۴۵۷ ارزیاب استانی و شهرستانی برای طرح یاد شده شناسایی شده است و تاکنون در هشت استان جشنواره اعطای نشان اقتصادی مقاومتی به صورت استانی برگزار شده است.

دشمن، مدام در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم در این نشست گفت: باید همان‌گونه که در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقدامات خوبی انجام شده است، در جمهوریت و اسلامیت نظام که حلقه متصل آن ولایت‌فقیه است، خوب بدرخشیم.

سردار حسین زارع کمالی افزود: دشمن تمام تلاش خود را گذاشته است تا این موضوع محقق نشود؛ باید با آمادگی کامل در زمینه انتخابات که مقام معظم رهبری مرتباً تذکر داده‌اند دقت داشته باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود که همان موضوع جمهوریت نظام است به مقصود خود برسد.

زارع‌کمالی اضافه کرد: تمام مسوولان در رده‌های مختلف باید تلاش کنند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم آورده و نقشه‌های دشمن در رسیدن به اهدافش را نابود کنند.

فرمانده سپاه الغدیر اضافه کرد: دشمن مرتب به روشهای مختلف در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است و سعی دارد که مردم نسبت به مسوولان بی‌اعتماد و ناامیدی را در جامعه رواج دهد.

وی ادامه داد: نقطه‌ضعف‌هایی و مشکلاتی در جامعه وجود دارد ولی راه‌حل، قهر کردن و کوتاه آمدن نیست در حالیکه مسوولان نظام به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا اهداف دشمن محقق نشود و ضعف‌ها برطرف شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: ‌امیدواریم بتوانیم با تلاش‌ها و اقدامات جهادی شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی باشیم.

ارسال توسط : بسیج کارگری و …
بازدید
دیدگاه