اخبار ویژه

بیانیه شورای قشر سازمان بسیج کارگری استان یزد

کد خبر : 1094
شنبه 11 بهمن 1393 - 19:05

کارگران بسیجی استان یزد ،هتک حرمت پیامبر اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، توسط نشریه ی موهن و سخیف چارلی ابدو، را محکوم نمودند. به همین دلیل اعضای شورای قشر بسیج کارگری استان یزد در این خصوص بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، و درود بر قلوب محزون و زخم خورده مسلمین جهان از هتاکی مزدوران قلم به دست شيطاني .

    مستکبرین عالم، بدترین جنایات و ظلم هاي تاریخی که فقط در قرون وسطی در قلب اروپا علیه زنان و کودکان اروپايي اتفاق می افتاد را بر دیگر ملل جهان روا  می دانند و به موقع و طرق مختلف حال چه با ژست دموکراسی خواهانه و یا با دروغ بزرگی چون امنیت و صلح جهانی از جنگ ها و جنایت در کشورهای مستضعف حمایت  می کنند، اما در مقابل، اجازه ی کوچکترین دادخواهی و آزادی واقعی بیان حقایق را از مظلومین و آگاهان واقعی می گیرند.

  هتاکی و جسارت به عقاید بیش از یک و نیم میلیارد نفر مسلمان جهان توسط نشریه ی سخیف و شیطانی چارلی ابدو سند دیگری بر ماهیت تمدن قرون وسطایی اروپائیان است.

جایی که دولتهايش از از هیچ حمایتی از خون خواران و کودک کشان صهيونيست و آدمخوارهاي داعشي فروگذار نمی کنند و وقتی منافع و عقاید خود و اربابان اسرائیلی شان مورد هجمه قرار می گیرد، به ترور و زندان و اخراج عوامل آن بر می آیند.

در اروپای جدید، به اسم آزادی بیان و پلورالیزم، همه آزادند جز مسلمانان! همه محترمند، جز مومنين به دین محمد مصطفی صلی الله علیه و آله! همه حق اعتراض دارند، جز مظلومین و آزادی خواهان.

سران کشورهای اروپایی حتی حاضرند دست در دست بزرگترین رژیم تروریست جهان، آن کودک کش صهیونیستی بگذارند و در دفاع از آزادی بیان و صنف روزنامه نگاران رژه بروند اما چشم بر کشته شدن ۱۷ خبرنگار در جنگ غزه و یا ترور کاریکاتوریست مدافع فلسطین، «ناجی علی» توسط اسرائیل غاصب ببندند. این وضع آزادی بیان است در غرب!

شورای قشر بسیج کارگری استان یزد ضمن محکوم کردن هتک حرمت پیامبر اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، توسط نشریه ی موهن و سخیف چارلی ابدو، در چند بند مواضع خود را اعلام می دارد:

۱. اروپاييان که از بازگشت تبعه های خود در داعش به شدت هراسناکند، دست آویز جدیدی را علیه اسلام و پیامبر رحمت علم کرده و به دنبال ایجاد موج جدید اسلام هراسی هستند. تحت فشار گذاشتن مسلمانان تبعه اروپا و آمریکا، جلوگیری از رشد اسلام گرایی و اقبال مردم به مسئله ی فلسطین، ممانعت از الگوبخش شدن شعارها و سیاست های حق طلبانه ی ایران اسلامی و نهایتا، دفع تهدید فزاینده ی از منافع ملی آنها در ممالک اسلامی، دولت های غربی را به چاره جویی فرو برده است.

۲. اقدام زشت و تمسخر آمیز نشریه ی چارلی ابدو قلب هر مسلمانی را به درد آورده است. طبیعی است که وقتی به بهانه ی واهی آزادی بیان، احساسات یک چهارم مردم جهان را به درد می آورند، عکس العمل هایی را هم در پی خواهد داشت. ترور و آدم کشی محکوم است، چه از طرف مدعیان آزادی بیان و چه از طرف گروهک های ضد اسلامی چون داعش که دست پرورده ی سیاست های آمریکایی و اروپایی است. اما مدعیان آزادی بیان، چه در داخل کشور و چه در اروپا و آمریکا بدانند، توهین به مقدسات هر دین الهی، محکوم است و نوعی تهییج و تشجیع به اقدامات تلافی جویانه بشمار می رود.

۳. نشریات داخلی و روزنامه نگاران باید بر حزر باشند که مبادا به نام آزادی بیان و به خاطر لبخند مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر دچار اشتباه انسانی و فطری شوند. عده ای در داخل کشور توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام را نادیده گرفته و علم آزادی بیان را بر دست گرفته اند از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی توقع می رود که به جای شکایت از نشریات انقلابی و میدان دادن به غرب زده ها، جلوی این توهین به شرافت اسلامی و ایرانی را توسط این به اصطلاح روزنامه نگاران مستقل بگیرد.

در پایان لازم است این نکته ی مهم را یاد آور شویم که ما رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی استان یزد، پیامبر مکرم اسلام (ص) و خاندان پاک ایشان علیهم السلام را چون جان خود می دانیم و به ایشان عشق می ورزیم و با تمام وجود در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و موفقیت در در عرصه صنعت و تولید کشور  تلاش خواهیم کرد.

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه