اخبار ویژه

جشن بزرگ انقلاب با حضور جامعه کارگری در یزد برگزار شد

کد خبر : 1109
دوشنبه 13 بهمن 1393 - 15:23

کارگران خستگی ناپذیر و تلاشگران بزرگ چرخ های اقتصادی استان یزد،بار دیگر در تجدید میثاق با امام و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران،پس از گذشت 35 سال از روزی که امام پای بر خاکی گذاشت که از آن پس خاک جوانمردی ها شد،در جشن نمادین استقبال از امام خمینی(ره) و جشنواره فرهنگی –ورزشی که به همت کمیته کارگری و کارفرمایی،اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی این استان برگزار شد،حضور یافتند

این جشنواره فرهنگی-ورزشی بزرگ که در مجموعه ورزشی،فرهنگی و رفاهی کارگران استان یزد با حضور استاندار محترم،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مسئول سازمان بسیج کارگری و سایر مسولین استانی برگزار شد،حاضرین به یاد روزهای انقلاب با فریاد الله اکبر و خواندن سرود خمینی ای امام،یاد و خاطرات آن روزها را گرامی داشتند.

استاندار محترم در این جشنواره ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر،ایام غرور آفرین دهه فجر و پیروزی پر افتخار انقلاب اسلامی را تبریک و از برگزاری این جشنواره بزرگ که زمینه فرهنگ سازی انقلابی و نشاط اجتماعی را برای مردم استان فراهم ساخته است،تقدیر و تشکر نمود.

محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن تبریک ایام الله خجسته دهه فجر، با بیان اینکه تشکیل نظام جمهوری اسلامی در ایران،عزت و عظمت بزرگی به کشورمان بخشیده است،گفت:ثمره انقلاب ایمان،شجاعت و اعتماد به نفس امروز مردم در مبارزه با تمام موانع پیش رو می باشد.

وی توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه را به دلیل آثار سودمندی آن  ضروری دانست و اظهار داشت،یکی از اقشاری که نیازمند ایجاد نشاط اجتماعی  و توجه به سلامت جسمی است قشر کارگر می باشد و ورزش های گروهی یکی از مهم ترین فاکتور های رسیدن به این مهم در استان یزد به شمار می روند.

ریاحی؛بیان کرد؛خوشبخاته در استان ما ورزش کارگری جایگاه خوبی برای رشد دارد و نیازمند حمایت و زمینه سازی می باشد و جشنواره فرهنگی-ورزشی امروز نیز نشان دهنده خانواده بزرگ کارگری استان و پتانسیل های موجود در آن هاست.

با توجه به اینکه تکیه بر آرمان های انقلاب و  ادامه راه شهدا لازمه امروز کشورمان برای رسیدن به اهداف و خواسته های بلند است،در این جشنواره از سوی مجری،سخنرانان و در سایر برنامه ها بر این دو مفهوم تاکید و مد نظر قرار گرفت.

این مراسم با تجلیل ویژه از استاندار محترم،معاون سیاسی امنیتی ،مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مسئول سازمان بسیج کارگری، همراهان همیشگی این مجموعه،پیشکسوتان و قهرمانان باشگاه ورزشی،فرهنگی و رفاهی کارگران استان و فعالین حوزه های فرهنگی پایان یافت.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه