اخبار ویژه
افتتاح پایگاه بسیج کارگری

مسئول بسیج کارگری استان یزد:روحیه وتفکر بسیجی باعث پیشرفت تولید میشود

کد خبر : 8797
چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 01:28
بسیج کارگری،محمد رضا نیک نام

پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید محمد ناصر بافقی در مجتمع کشتارگاه معین دام مهریز با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری استان ،معاون فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین شهرستان مهریز افتتاح شد.

محمد رضانیک نام مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد در این مراسم ماموریت های بسیج کارگری را برشمرد و گفت: اولین اولویت بسیج کارگری تقویت فرهنگ کار است. وباید در  محیط کارگری روحیه وتفکر بسیجی حاکم شود .

وی ادامه داد:کارگران در حین کار خدا را مد نظر داشته باشند و  تقوای الهی در جامعه کار و تولید  پیشرفت پیدا کند آن وقت است که کیفیت کار بالا می رود و کار ارزش پیدا می کند.

محمد رضا نیک نام در ادامه بیان داشت: روحیه وتفکر بسیجی باعث پیشرفت تولید می شود.چون همراه با معنویت و اخلاص است و همه ما باید تلاش کنیم تا این روحیه در جامعه ترویج پیدا کند .

فرمانده سپاه ناحیه مهریز  در این مراسم گفت: بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و تمام کسانی که ولایی هستند بسیجی بوده و عملکرد این نهاد در همه عرصه‌ها برای همگان مشخص است.

سلمانی  افزود :  تشکیل پایگاه بسیج کارگری با فرمان حضرت امام بوده اظهار داشت: انجام کارهای بزرگ در کشور همراه با روحیه بسیجی است و اقشار مختلف این نهاد مقدس باید از یکدیگر کمک بگیرند تا امور به‌خوبی پوشش داده شود.و از ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی به‌کارگیری خواهیم کرد

 در این مراسم مهدی ناصر بافقی به عنوان فرمانده  پایگاه شهید محمد ناصر بافقی معرفی شد.

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه