اخبار ویژه

کارگاه توجیهی و تقویت شبکه صالحین بسیج کارگری در یزد برگزار شد

کد خبر : 8284
شنبه 3 تیر 1396 - 10:13

کارگاه توجیهی و تقویت شبکه صالحین بسیج کارگری با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ، مسئول صالحین معاونت تعلیم و تربیت ،مربیان ، سرگروه ها،فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت بسیج کارگری در روز سه شنبه به صورت سمت برگزار گردید.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزددر این کارگاه بیان داشت: کیفی سازی و تقویت شبکه صالحین از طریق حفظ ارتباط لایه های مختلف توسط سرمربی با مربی، مربی با سرگروه ها و سرگروهها با متربیان صورت گرفته که  از اولویت‌های برنامه های بسیج می باشد.

محمد رضا نیک نام در ادامه با اشاره به احصای نیازمندیهای تربیتی و فرهنگی قشر کارگری خواستار تبیین محتوای مورد نیاز متربیان توسط مربیان شد. وی بومی سازی دستورالعمل ها و ابلاغیات آموزشی و تربیتی صالحین را یکی از راهکارهای موثر در جامعه صنعتی و کارگری دانست و بر لزوم توجه مربیان به این امر تاکید کرد.

وی در ادامه بیان کرد: حلقه های صالحین باید بازدهی و اثر بخشی داشته باشد ،به این صورت که علاوه بر ارتقای سطح معنوی کارگران باعث افزایش بصیرت و از همه مهم تر بالارفتن خلاقیت کارگران و ارائه راهکارهای مناسب و اجرایی در بعد تخصصی شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ادامه داد.در حلقه ها ی صالحین باید مشکلات واحد های تولیدی در خصوص تولید ملی باکیفیت برطرف شده و با ایده های نو بتوانیم صرفه جویی های اقتصادی برای واحدهای تولیدی و کشور داشته باشیم و برای اینکه به این درجه دست پیدا کنیم باید ارتباط تنگاتنگ و مستمر با سرگروههای صالحین توسط مربیان صورت گیرد

 در ادامه مسئول صالحین معاونت تعلیم و تربیت سپاه الغدیر بیان داشت: برنامه های تربیتی و پرورشی متربیان و سرگروه های صالحین باید مورد توجه قرار گیرد و حتماً به فرهنگ که مورد توجه جدی رهبری است توجه شود و تلاش گردد تا بتوان با فرهنگسازی اصولی جامعه را به سمت اهداف متعالی نظام و گفتمان رهبری هدایت نماییم.

مهدی دهقانی تصریح کرد: کیفیت بخشی حلقه های صالحین با توجه به راهبردهای رهبری باید مورد توجه قرار گیرد و توجه و تلاش ما باید این باشد که بتوانیم در موضوع گفتمان سازی بیانات رهبری در حلقه های صالحین توجه و اهتمام ویژه نماییم.

وی ادامه داد: مربیان باید تلاش کنند سرگروه های مستعد و خلاق را شناسایی نمایند و از بین متربیان حلقه ها نیز برای کادرسازی حلقه های صالحین همت گماشته و تلاش شود در این زمینه راهبردی طولانی مدت در نظر گرفته شود تا از استعدادهای حلقه ها در رشد شکوفایی حلقه استفاده شود.

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه